کلن 1-2 بایرن مونیخ؛ سه امتیاز برای باواریایی‌ها در غیاب لواندوفسکی

کلن 1-2 بایرن مونیخ؛ سه امتیاز برای باواریایی‌ها در غیاب لواندوفسکی

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ که با هدایت هانسی فلیک روز های خوشی را سپری می‌کند، موفق شد در هفته ششم بوندسلیگا در خارج از خانه با نتیجه 2 بر 1 کلن را شکست دهد. روبرت لواندوفسکی در این دیدار غایب بود و فعلا در مسیر رسیدن به کفش طلا پیشرفتی نداشت. او در فصل گذشته این رقابت را به چیرو ایموبیله باخته بود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در همان ابتدای بازی و در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی توسط توماس مولر به گل رسید و خیال خودش را راحت کرد و توانست بازی را کم فشار تر دنبال کند. باواریایی‌ها در دقیقه 45 توسط سرژ گنابری به گل دوم دست یافت تا خیال خود را از سه امتیاز بازی راحت کرده باشد. این گل روی پاس جاشوا کیمیش در دقیقه 45 به ثمر رسید. گل کلن در دقیقه 82 توسط درکسلر به ثمر رسید. بایرن مونیخ با این پیروزی در حال حاضر با انجام شش بازی در لیگ آلمان 15 امتیازی شد و همچنان در رقابت با لایپزیش برای تصاحب صدر جدول است.

بوندسلیگا در سال های اخیر کاملا تک قطبی شده و همواره بایرن مونیخ در آن قهرمان می‌شود اما در این فصل از رقابت ها حداقل تا هفته‌ی ششم، لایپزیش عملکرد خوبی داشته است و باید دید که تا کِی می‌تواند در جدال بر سر صدر جدول با بایرن مونیخ رقابت کند، کاری که اصلا آسان نخواهد بود.

1470