نقشه نامزد ریاست بارسلونا برای مسی: مایکل جردن جدید

نقشه نامزد ریاست بارسلونا برای مسی: مایکل جردن جدید

خبرگزاری فوتبالی - جوردی فاره نامزد ریاست بارسلونا می خواهد برنامه های آینده خود برای لیونل مسی ستاره آرژانتینی را مدیریت کند. نامزد ریاست بارسلونا برنامه های ویژه ای شماره 10 تیمش دارد تا از نظر ورزشی و اقتصادی بهترین تصمیم را در مورد وی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فاره در صحبت هایش گفته است که می خواهد به مسی آزادی عمل بدهد. وی اظهار داشت:" لئو می تواند در هر جایی که بخواهد بازی کند. می توانیم قرارداد آزادانه ای با او ببندیم تا در هر لحظه در مورد بازنشستیگ خود تصمیم بگیریم. مشکلی نیست اگر از ما بخواهد تا یک سال در تیم کودکی اش نیول در لیگ آرژانتین بازی کند و بعد از آن برای بازنشستگی به تیم ما برگردد. در زندگی یک بازیکن مهم است که همیشه به او احترام گذاشته شود."

در حقیقت هدف اصلی فاره این است که مسی در بارسلونا بازنشسته شود. وی در ادامه بیان کرد:" منتظر برنده شدن در انتخابات برای صحبت با پدر لئو نمی مانیم. سعی می کنیم که در حالی در انتخابات شرکت کنیم که به لئو اطمینان می دهیم که بماند. پروژه ای مادام العمر را برای او در نظر داریم. اگر ما برنده انتخابات شویم، لئو تا هر زمانی که بخواهد می تواند در بارسلونا بماند. مسی باید چه به عنوان مدیر افتخاری و چه به عنوان سفیر باشگاه، نماد باشگاه بارسلونا باشد و از حضورش درآمدزایی خواهیم کرد. یک پروژه اقتصادی مشخص داریم تا برندهای بارسلونا و مسی را متحد کنیم اما در ابتدا شخصا باید این پروژه را به او توضیح بدهیم. این پروژ] بی نظیری است. می خواهیم مسی را به مایکل جردن جدید تبدیل کنیم."

4125