افسوس سرمربی پارما بابت شکست ندادن اینتر: باید برنده می‌شدیم

افسوس سرمربی پارما بابت شکست ندادن اینتر: باید برنده می‌شدیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم پارما از نبردن اینتر افسوس می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ۲ تیم پارما و اینتر به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی با نتیجه ۲-۰ به سود پارما پیگیری می‌شد اما اینتر توانست بازی را برگرداند و به تساوی ۲-۲ بکشاند. اتفاقی که باعث افسوس سرمربی پارما به دلیل از دست رفتن برد شد.

فابیو لیورانی، سرمربی تیم پارما پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: واضح است که بابت عدم برد، افسوس می‌خوریم زیرا جوری بازی کردیم که می‌‌توانستیم در این لحظه آن را انجام دهیم.

پارما با وجود چند مصدوم و بیمار مبتلا به کرونا توانست در سن سیرو اینتر را متوقف کند. لیورانی می‌گوید: با قلب‌مان بازی کردیم و فداکاری در تیم‌مان وجود داشت. سختی‌ها در یک ماه و نیم گذشته به این معنا بود که ما به راحتی نمی‌توانیم تمرین کنیم. امیدواریم این مدت بگذرد و به ما اجازه دهد تا همان کارهای اصلی پیشین را انجام دهیم.

لیورانی در ادامه افزود: سخت است تا زمانی که می‌خواهید بخوابید به ترکیب اصلی، نتیجه تست‌های پیش و از بازی فکر کنید. بازیکنان تلاش می‌کنند و این مسئله به من امید می‌دهد. برنامه من در بازی‌های این است که زمانی که کیفیت مناسبی داریم خلاقیت داشته باشم. امروز ما در میانه‌ها دفاع بهتری انجام دادیم و کناره‌ها را خالی گذاشتیم.

1101