بارسلونا به دنبال خرید مهاجم 21 ساله تیم ملی اروگوئه

بارسلونا به دنبال خرید مهاجم 21 ساله تیم ملی اروگوئه

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا به برنامه ریزی برای نقل و انتقالات خود در آینده ادامه می دهد. در حقیقت آنها گزینه های مختلفی را زیر نظر داده اند و حالا ESPN گزارش داده است که کاتالان ها شرایط جذب داروین نونیز بازیکن 21 ساله اروگوئه ای را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در تابستان گذشته برای خرید داروین از آلمریا به توافق رسیده بود و قرار بود که این مهاجم به بارسلونا ملحق شود و بعد از ان قرضی برای یک فصل به المریا برود. نونیز فصل گذشته با ثبت شانزده گل و دو پاس گل در 32 بازی درخشان ظاهر شده بود. 

در نهایت داروین نونیز راهی بنفیکا شد. تیم پرتغالی برای خرید 80 درصد از حق انتقال این مهاجم اروگوئه ای 24 میلیون یورو پرداخت. با توجه به این که قیمت نونیز در آن زمان ده میلیون یورو بود، پرداخت چنین رقمی برای وی توسط باشگاه پرتغالی خیلی زیاد به نظر می رسید اما حالا داروین پیشرفت بی نظیری داشته، به تیم ملی اروگوئه رسیده و در دو بازی ملی یک گل زده تا آینده درخشانی پیش روی خود داشته باشد.

بارسلونا شرایط داروین نونیز را همچنان دمبال می کند. مهاجم اروگوئه ای پنج بازی در لیگ پرتغال و دو بازی در لیگ اروپا داشته که در لیگ پرتغال یک گل و پنج پاس گل داشته در حالی که در لیگ اروپا سه گل به ثمر رسانده است.

4125