پاداش ویژه تاتنهام به ستاره کره‌ای پس از شروع فصل درخشان

پاداش ویژه تاتنهام به ستاره کره‌ای پس از شروع فصل درخشان

خبرگزاری فوتبالی - سون هیونگ مین شروع فصل درخشانی داشته است. بازیکن کره ای تاتنهام در فصل گذشته با مصدومیتی مواجه شد که جلوی روندش را گرفت اما حالا آن مصدومیت را فراموش کرده است. بازیکن کره ای حالا به ستاره تاتنهام تبدیل شدن و تیم لندنی می خواهد با افزایش دستمزدش به او پاداش بدهد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی سون با تاتنهام تا سال 2023 اعتبار دارد. او قرارداد خود را در سال 2018 تمدید کرده است اما دنیل لوی مالک تاتنهام می خواهد به او پاداش بدهد. ژوزه مورینیو نیز چراغ سبز نشان داده است. فوتبال اینسایدر گزارش داده است که دستمزد سون احتمالا به هفته ای 223  هزار یورو خواهد رسید یعنی سالانه 11.5 میلیون یورو. سون در حال حاضر سالی 7.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد که با قرارداد جدیدش دستمزدش 35 درصد افزایش خواهد یافت. 

بازیکن کره ای در شروع فصل با گلهایش و بازیهایش عملکرد درخشانی داشته و خوش درخشیده است. او در مقابل ساوتهمپتون چهار گل به ثمر رساند و در پیروزی شش بر یک مقابل یونایتد دبل کرد و پاس گل داد و درخشید. این بازیکن در شب های سخت نیز به کمک تیمش آمده و گل پیروزی را مقابل برنلی در ترف مور به ثمر رسانده است. سون امیدوار است که به تاتنهام کمک کند تا پس از 13 سال جام ببرد که البته کار آسانی نیست.

4125