پیروزی مقتدرانه رم و تاتنهام در هفته سوم لیگ اروپا

پیروزی مقتدرانه رم و تاتنهام در هفته سوم لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - اولین دیدار ها در هفته سوم لیگ اروپا برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ها رم با نتیجه 5 بر 0 سی‌اف‌آر کلوژ را شکست داد و تاتنهام که در هفته گذشته شکست خورده بود با نتیجه 3 بر 1 لودوگورتس را شکست داد. بایر لورکوزن با نتیجه 4 بر 2 هاپوئل را شکست داد. بنفیکا با نتیجه 3 بر 3 مقابل رنجرز متوقف شد. گرانادا در خانه حریف با دو گل مقابل اومانیا به پیروزی رسید و ناپولی هم خارج از خانه با نتیجه 2 بر 1 رییکا را شکست داد. رئال سوسیداد در آنوئتا با نتیجه یک بر صفر آلکمار را شکست داد. پائوک هم با نتیجه 4 بر 1 پی اس وی آیندهوون ا مغلوب کرد.

به گزارش فوتبالی، رم در ورزشگاه خانگی خود با هدایت پائولو فونسکا موفق شد با 5 گل مقابل حریفش به پیروزی برسد. گل‌های رم را در این بازی بورخا مایورال (2 بار)، پدرو رودریگز، ایبانیز و هنریک مخیتاریان به ثمر رساندند. رم اکنون در گروه خود با 7 امتیاز از سه بازی در صدر جدول قرار دارد.

اما شاگردان ژوزه مورینیو که در دیدار قبلی خود در لیگ اروپا با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بودند، اکنون با یک برد 3 بر 1 به رقابت‌ها برگشتند و شکست قبلی را جبران کردند. گل‌های تاتنهام را جووانی لو سلسو، لوکاس مورا و هری کین به ثمر رساندند تا تیم لندنی با 6 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول گروه J قرار بگیرد.

1470