زلاتان تمام نشدنی؛ ایبرا بهترین بازیکن لیگ ایتالیا در ماه اکتبر

زلاتان تمام نشدنی؛ ایبرا بهترین بازیکن لیگ ایتالیا در ماه اکتبر

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم میلان جایزه بهترین بازیکن ماه سری آ در ماه اکتبر را از آن خود کرد. این بازیکن در مقابل اینتر، رم و اودینزه پنج گل به ثمر رساند و ماه درخشانی را ثبت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 39 ساله عنوان ارزشمندترین بازیکن ماه اکتبر لیگ ایتالیا را از نگاه پلتفرم Stat Perform از آن خود کرد. در حقیقت این بازیکن در هفته های چهارم تا ششم لیگ ایتالیا درخشان بود و به نوعی توانست چهره میلان را تغییر بدهد.

شروع فصل زلاتان در میلان با ثبت هفت گل در چهار بازی خود درخشان بوده اس. لویجی دی سیرو مدیر اجرایی لیگ ایتالیا در این باره گفت :" زلاتان توانسته چهره میلان را از زمان ورودش به لیگ ایتالیا تغییر بدهد، هم تیمی هایش را درون زمین به لطف کاریزما و کیفیت فنی خود هدایت و کیفیت هایش باعث شده تا به یک قهرمان واقعی تبدیل شود. ایبراهیموویچ یک قهرمان بی نظیر است و به نظر می رسد که سن تاثیری روی او نگذاشته چرا که هر روز با جدیت، هیجان و عشق کار خود را انجام می دهد."

زلاتان در زمستان گذشته به لیگ ایتالیا ملحق شد و حضورش باعث شد تا میلان از یک تیم ناامید و بازنده به یک مدعی جدی برای کسب همه جامها تبدیل شود و مسیر بی نظیری را در فوتبال خود داشته باشد.

4125