بازیکنی که مربی تیمش را به خاطر استفاده از موبایل روی نیمکت عصبانی کرد

بازیکنی که مربی تیمش را به خاطر استفاده از موبایل روی نیمکت عصبانی کرد

خبرگزاری فوتبالی - تیم سلتیک در بازی لیگ اروپا در مقابل اسپارتا پراگ شکست سنگینی را با نتیجه چهار بر یک تحمل کرد.

به گزارش فوتبالی، غول های اسکاتلندی بین دو نیمه با نتیجه دو بر صفر عقب افتادند. گریفیث در دقیقه 67 پاسخ یکی از گلها را داد اما در نهایت اسپارتا دو گل دیگر را هم به ثمر رساند. نیل لنون سرمربی سلتیک در مورد شکست تیمش صحبت کرد:" این شکست نقطه عطفی برای ما بود. این اتفاق قطعا دیگر تکرار نخواهد شد. نمی توانیم این را بپذیریم و بازیکنان هم نباید این را بپذیرند. نمی توانم از بازیکنانم دفاع کنم. نمی توانم از عملکردشان در بازی امشب دفاع کنم."

اولین تعویض لنون در این بازی، محمد الیونسی، بازیکن نروژی بود که در دقیقه 59 جای خود را به گریفیث داد.  بعد از آن تصاویری از الیونسی منتشر شد که در دقیقه 83 در حال استفاده از تلفن همراهش روی سکوها بود. لنون از این مسئله ابراز دلخوری کرد و گفت:" بهتر بود که الیونسی از تلفن همراهش استفاده نمی کرد. قطعا سعی می کنم چنین مسائلی را کنترل کنم."

از سویی کریس سوتون مهاجم سابق سلتیک به شدت از این ماجرا ابراز خشم کرد و در گفتگو با بی تی اسپورت گفت که اگر جای لنون بود، مهاجم نروژی را با کاهش دو هفته ای دستمزدش جریمه می کرد. سوتون اظهار داشت :" از نظر من تعهد و رفتار بازیکنان زیر سوال است. برخی بازیکنان امروز روی سکوها از تلفن همراهشان استفاده می کردند که کاملا غیرقابل قبول و شرم آور است.  آیا او به باشگاهش تعصب و تعهد دارد؟ چنین رفتاری غیرقابل پذیرش است. اگر دست من بود، دو هفته از دستمزدش را کم می کردم."

4125