جنجال جدید: مخالفت یوونتوس و ناپولی با حضور بازیکنانشان در تیم‌های ملی

جنجال جدید: مخالفت یوونتوس و ناپولی با حضور بازیکنانشان در تیم‌های ملی

خبرگزاری فوتبالی - کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که آندره آ آنیلی مالک یوونتوس و اورلیو دلارنتیس مدیر ناپولی در نظر دارند که مانع از حضور بازیکنانشان در بازیهای ملی شوند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های لیگ ایتالیا با  فدراسیون فوتبال ایتالیا و سایر کشورها در حال جنگیدن هستند و می خواهند کاری که وردربرمن انجام داد و مانع از حضور پنج بازیکن خود در بازیهای ملی شد را تکرار کنند. بپه ماروتا مدیر اجرایی اینتر اخیرا اعلام کرده است که مدیران یووه و ناپولی می خواهند جلوی حضور بازیکنان خود در تیم های ملی را بگیرند. ایتالیا بازیهای مشکلی مقابل لهستان و بوسنی هرزگوین در لیگ ملت های اروپا پیش رو دارد اما باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نگران هستند که بازیکنانشان در بازیهای ملی دچار مصدومیت شوند یا به علت ابتلا به کرونا بازیهای پیش رو را از دست بدهند. در وقفه بازیهای ملی قبلی، مثبت شدن تست کرونای یوونتوس مشکلات زیادی را برای یووه ایجاد کرد و تورینی ها در غیاب وی نتوانستند نمایش خوبی را از خود ارائه بدهند.

به هر صورت باید دید که کار به کجا خواهد کشیده شد و آیا دو غول فوتبال ایتالیا می توانند جلوی حضور بازیکنانشان در بازیهای ملی را بگیرند یا نه. پرونده مرحله گروهی لیگ ملت های اروپای 21-2020 در بازیهای ملی پیش رو بسته خواهد شد.

4125