اعلام ترکیب منچسترسیتی و لیورپول؛ قسمت جدید از کل‌کل پپ و کلوپ

اعلام ترکیب منچسترسیتی و لیورپول؛ قسمت جدید از کل‌کل پپ و کلوپ

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب منچسترسیتی و لیورپول در یکی از جذاب ترین بازیهای هفته لیگ انگلیس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان دو فصل اخیر لیگ انگلیس در حالی به مصاف هم می روند که تیم کلوپ شروع فصل قابل قبولی داشته در حالی که شرایط سیتی چندان درخشان نبوده است و هنوز تا فرم خوب خود فاصله دارند.

لیورپول در بازی امشب با این ترکیب حاضر می شود: آلیسون، الکساندر آرنولد، ماتیپ، گومز، رابرتسون، هندرسون، واینالدوم، ژوتا، مانه، صلاح و فیرمینو.

گواردیولا هم تیمش را با این ترکیب وارد میدان کرده است: ادرسون، واکر، دیاز، لاپورت، کانسلو، رودریگو هرناندز، گوندوگان، دی بروینه، فران تورس، ژسوس و استرلینگ.

لیورپول با شانزده امتیاز از هفت بازی پیش از شروع بازی در رتبه چهارم جای گرفته است در حالی که منچسترسیتی از شش بازی خود فقط یازده امتیاز کسب کرده و بازی را به عنوان تیم دوازدهم جدول آغاز می کند. در حقیقت تیم گواردیولا نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه حساس دارد تا بتواند قبل از وقفه بازیهای ملی از بحران خارج شود و شرایطش را در لیگ سر و سامان ببخشد در حالی که لیورپول با کسب پیروزی می تواند به صدر جدول برسد و تا پایان هفته هشتم در صدر قرار بگیرد و بدین ترتیب برای دومین فصل پیاپی به سمت قهرمانی حرکت کند و هوادارانش را هیجان زده کند.

4125