عکس؛ ساحل گردی دروازه‌بان بارسلونا با خانواده!

عکس؛ ساحل گردی دروازه‌بان بارسلونا با خانواده!

خبرگزاری فوتبالی - مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، به همراه خانواده‌اش به ساحل گردی مشغول شده است. او در سال 2017 با دنیلا جله ازدواج کرده است و یک پسر به نام "بن" دارد. این تصویر را همسر تراشتگن از او گرفته است. عکسی که در آن دروازه بان بارسلونا با در آغوش داشتن پسرش در منظره‌ای ساحلی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مارک آندره ترشتگن با انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی خود در وصف پسرش نوشت:" تو برای ما معنای دنیا را داری" تا بدین ترتیب به فرزندش ابراز علاقه کرده باشد. دروازه‌بان آلمانی شخصیت آرامی دارد و هیچ‌گاه زندگی شخصی او حاشیه ساز نشده است. در واقع او هم مانند بیشتر بازیکنان آلمانی نظم خاصی را در زندگی خود دارد و به اعتقاد برخی، ماشینی زندگی می‌کند!

این دروازه‌بان در آخرین مصاحبه خود در خصوص حواشی مربوط به تمدید قرارداش با بارسلونا گفته بود:" بابت ماندن در بارسلونا و عدم ترک این تیم هیچ شکی نداشتم. می‌خواستیم تا به یک توافق با باشگاه برسیم و در ابتدا این مسئله سخت شد که البته طبیعی است. هم باشگاه و هم من شفاف رفتار کردیم و مشخص بود که می‌خواهیم به همکاری ادامه دهیم." او از جمله بازیکنانی بود که در ابتدا با کاهش دستمزد ها در بارسلونا مخالفت کرد.

1470