احتمال حضور باتیسوتا به عنوان مربی روی نیمکت فیورنتینا

احتمال حضور باتیسوتا به عنوان مربی روی نیمکت فیورنتینا

خبرگزاری فوتبالی – پراندلی، سرمربی جدید فیورنتینا درباره احتمال بازگشت باتیتسوتا به دنیای فوتبال به عنوان مربی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، چزاره پراندلی، سرمربی جدید فیورنتینا که به جای یاچینی روی نیمکت بنفش‌ها نشسته در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: بعدا با باتیستوتا صحبت خواهم کرد. او می‌تواند به فیورنتینا کمک کند. امکان مربیگری یک بازیکن سابق مثل او می‌تواند باعث انگیزه و تهییج بازیکنان شود. در حال حاضر این مسئله غیر ممکن است اما می‌توانیم درباره بازگشت او در آینده صحبت کنیم.

پراندلی که سابقه هدایت تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو ۲۰۱۲ را دارد پیشتر هم سرمربی فیورنتینا بوده. او با اعلام اینکه همیشه هوادار فیورنتینا بوده در ادامه افزود: من هیچ وقت فلورانس را ترک نکردم. برگشتم با چیزی را ادامه دهم. مالکین باشگاه می‌خواستند تا تیمی بزرگ بسازند که بتواند در سطح کشور رقابت کند و حتی در سطح بین المللی بدرخشد. می‌دانم که هیچ‌گاه تنها نخواهم ماند. عشقی که برای این تیم (فیورنتینا) دارم بسیار عمیق است. هیچ شرطی نداشتم و امیدوارم آن عشق را به تیم بدهم. مسئولیت‌هایی به عنوان مربی و هوادار دارم. اغلب با بازیکنان صحبت می‌کنم. از آن‌جایی که یک هوادار واقعی هستم به سرعت به مدیر گفتم که این تیم موتور خوبی دارم. تنها نیاز داریم تا بفهمیم چگونه باید با آن کار کنیم.

1101