اتحادیه مدیران باشگاههای فوتبال ایران بدون جا و مکان شد

اتحادیه مدیران باشگاههای فوتبال ایران بدون جا و مکان شد

خبرگزاری فوتبالی- اتحادیه مدیران باشگاه های فوتبال ایران، که به تازگی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال صاحب رای شده و یک رای دارد، ساختمانی که در آن ساکن بود را تخلیه کرده است. 

به گزارش فوتبالی، اتحادیه مدیران باشگاههای فوتبال ایران که از زمان شکل گیری با شعار ایجاد یک حرکت هماهنگ و هدفمند توسط باشگاه ها ، در راه رسیدن به مرز خودکفایی و دفاع از حقوق صنفی پا به عرصه وجود گذاشته بود، در حال حاضر تبدیل به جایی شده که مدیران مستعفی یا برکنار شده و یا مدیران اسبق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و باشگاهها، در آنجا حضور دارند. البته این اتحادیه از زمان تاسیس جای خاصی نداشت اما در دوران ریاست عزیزالله محمدی، در این اتحادیه دفتری در میدان شیخ بهایی تهران متعلق به بانک رفاه در اختیار این اتحادیه قرار گرفت. 

اخیر جای این تشکل غیردولتی بود از آنها پس گرفته شده و بانک رفاه ساختمان را از آنها پس گرفت و حالا اتحادیه فعلا جا و مکان ندارد. البته جلسات چند تشکل دیگر مثل کانون مربیان فوتبال ایران هم در این ساختمان تشکیل می شد اما حالا دیگر این ساختمان در اختیار اتحادیه نیست و تخلیه شده است و هنوز نتوانسته اند جای جدیدی برای این اتحادیه بگیرند. 

اعضای هیئت موسس اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران را آقایان دکتر علی آقا محمدی، سید محمد کاظم اولیایی، محمود جمالی، علی کاظمی، مهدی محمد نبی، علی محمد مرتضوی و کریم ملاحی تشکیل می دهند که البته در این میان علی آقامحمدی رئیس فعلی این اتحادیه است. کاظم اولیایی هم یک تشکل پیشکسوتان استقلال را تاسیس کرده و علی کاظمی هم بازنشسته سازمان لیگ، سالها پیش رئیس کمیته برگزاری مسابقات و برنامه ریزی فوتبال ایران بود و علی محمد مرتضوی هم مدتی رئیس فدراسیون فوتبال بود و البته سالها رئیس و عضو هیات رئیسه اتحادیه و کریم ملاحی هم مدتها مدیرعامل باشگاههایی چون پاس و صبای قم بود.

در این میان مهدی محمد نبی است که در حال حاضر دبیرکل فدراسیون فوتبال است و البته یک دوره از سال 85 تا بهمن سال 93 به مدت 8 سال دبیرکل فدراسیون فوتبال در زمان کمیته انتقالی و به سرپرستی کیومرث هاشمی و دوران ریاست علی کفاشیان بود که در زمان سرپرستی بهاروند در فدراسیون فوتبال از اول سال 99 دوباره دبیرکل فدراسیون فوتبال شد. او در حال حاضر علاوه بر دبیرکلی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران هم هست. کاری که در زمان کی روش در جام جهانی 2014 برزیل و جام ملتهای 2015 استرالیا هم آن را انجام داد.

7655