شش بازیکن در لیست سیاه کومان در آغاز فصل

شش بازیکن در لیست سیاه کومان در آغاز فصل

By: Hamed Fallah

Date:10/11/2020

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان مربی هلندی در شروع فصل به خیلی از بازیکنانش گفته بود که بعید است که فرصت نصیبشان شود و بهترین گزینه برایشان این است که از باشگاه جدا شوند چون در پروژه او جایی ندارند.

به گزارش فوتبالی، کومان در شروع فصل شش بازیکن را به صورت ویژه در لیست سیاه خود قرار داده و از آنها استفاده نمی کند. یکی از جالب ترین موارد مربوط به ماتیوس فرناندز برزیلی است که هنوز در لیست قرار نگرفته و باشگاه بارسا حتی برایش مراسم معارفه هم نگرفته است. کادر فنی بارسا حس می کند که این بازیکن که نیم فصل در وایادولید بازی کرده در سطح بازی در بارسلونا نیست آن هم در حالی که کاتالان ها برای خرید وی از پالمیراس هفت میلیون یورو هزینه نکرده اند. ماتیوس در کنار اومتیتی مصدوم تنها بازیکنانی هستند که در ده بازی رسمی فصل هنوز فرصتی نصیبشان نشده است. 

اما بازیکنان دیگری هم هستند که در لیست سیاه کومان قرار دارند. ریکی پوج و کارلس آلنیا دو بازیکن آکادمی چنین شرایطی دارند. در حقیقت نیمکت نشینی آنها باعث شده تا از لیست تیم زیر 21 سال اسپانیا هم خط بخورند. ریکی فقط سه دقیقه در این فصل مقابل ختافه بازی کرده و آلنیا هم شش دقیقه مقابل دیناموکیف بازی کرد. البته کومان در شروع فصل به هر دو گفته بود که باید جدا شوند.

جونیور فیرپو که در پست دفاع چپ بازی می کند بازیکن دیگری است که در لیست سیاه کومان قرار دارد. حتی مصدومیت آلبا هم درها را به رویش بازی نکرد و سرجینیو دست به پست دفاع چپ منتقل شد. جونیور فقط 29 دقیقه بازی کرده و احتمال جدا شدنش در زمستان زیاد است. نفر ششم لیست هم مارتین بریتویت دانمارکی است که تنها مهاجم خالص بارسلوناست اما فقط 38 دقیقه بازی کرده است.  

کومان امیدوار است که در زمستان این شش بازیکن جدا شوند تا برای بازیکنان مورد نظرش یعنی دیپای و اریک گارسیا باز شود.

4125