عکس؛ ژاپن گردی اینیستا برای تبلیغ برند پوشاک

عکس؛ ژاپن گردی اینیستا برای تبلیغ برند پوشاک

خبرگزاری فوتبالی - آندرس اینیستا که زننده گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 بود، بدون شک یکی از پرافتخار ترین هافبک های تاریخ فوتبال است. هنرنمایی های او در خط هافبک بارسلونا و اسپانیا فراموش نشدنی است. او در این روز ها که فرصت بیشتری در اختیار دارد، به گشت و گذار در ژاپن پرداخته و عکس هایی در مناطق خاص برای تبلیغ برند پوشاک "اسپرینگ فیلد" می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا در سال 2018 بارسا را به مقصد باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن ترک کرد، این باشگاه در منطقه هیوگو از ژاپن قرار دارد و به نظر می‌رسد که هافبک اسپانیایی از زندگی در آن راضی است. او معتقد بود که حضورش در فوتبال ژاپن به او اجازه داده تا زمان بیشتری برای فکر کردن داشته باشد، اینیستا در سال نخست حضورش در فوتبال ژاپن گفته بود:" با حضور در ژاپن زمان بیشتری برای فکر کردن دارم. در ژاپن شرایط متفاوت است. فشار و استرس وجود دارد ولی زندگی به شکل سالم تر دنبال می شود."

اینیستا خودش یک برند کفش به نام "میکاکوس" دارد و در شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری کار تبلیغاتش را خودش انجام می‌دهد اما او برای سایر برند های پوشاک مانند اسپرینگ فیلد هم تبلیغات می‌کند.

1470