واکنش بحث برانگیز واینالدوم به تمدید قرارداد با لیورپول

واکنش بحث برانگیز واینالدوم به تمدید قرارداد با لیورپول

خبرگزاری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم از صحبت درباره آینده خود و شایعاتی که مربوط به قرارداد جدید با لیورپول یا پیوستن به بارسلونا می‌شود خودداری کرد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 30 ساله تا پایان فصل با لیورپول قرارداد دارد و به صورت مداوم به تیم رونالد کومان، سرمربی سابق در تیم ملی هلند، لینک می‌شود. اگر او قرارداد جدیدی را با لیورپول به امضا نرساند می‌تواند از ژانویه با بارسلونا یا هر باشگاه دیگری خارج از لیگ انگلیس مذاکره کند. با این حال واینالدوم حاضر به صحبت در این باره نشد و مدعی شد که تنها باشگاه فعلی‌اش می‌تواند به سوالات درباره آینده او پاسخ دهد. او به نشریه هلندی هت پارول در این باره گفت: " من نمی‌توانم چیزی در این باره بگویم. این سوالات را باید از لیورپول بپرسید. آیا آنها پاسخ نمی‌دهند؟ من نمی‌توانم چیزی در این باره بگویم که شامل این که آیا حرفی از قرارداد جدید بین من و لیورپول هست یا نه باشد. متاسفم. " 

واینالدوم یکی از بازیکنان کلیدی تیم یورگن کلوپ در فصول اخیر بوده و در قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان در سال 2019 و همچنین قهرمانی این تیم در لیگ برتر در فصل گذشته که به حسرت 30 ساله این تیم در مسابقات داخلی پایان داد نقش مهمی داشته است. 

1811