پنالتی، نقطه ضعف جدید زلاتان؛ دیگر پنالتی نمی زند

پنالتی، نقطه ضعف جدید زلاتان؛ دیگر پنالتی نمی زند

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ هم مثل هر انسان دیگری نقاط ضعف و قوتی دارد. مهاجم 39 ساله سوئدی مقابل ورونا دو رکورد شکست : یکی مثبت و دیگری منفی. در این بازی میلان به تساوی دو بر دو تن داد که نتیجه می توانست بدتر باشد چرا که در ابتدا روسونری ها با نتیجه دو بر صفر عقب افتادند. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان برای هفتمین بازی پیاپی خود در لیگ ایتالیا با احتساب دو بازی فصل گذشته گلزنی کرده و روند خوبی را داشته است. زلاتان اما با ناراحتی بازی را تمام کرد و در پایان بازی در رختکن گفت :" فاجعه بودم." در حقیقت در دقیقه 66  و در زمانی که میلان با نتیجه دو بر یک عقب بود، او یک پنالتی را از دست داد. زلاتان از شش پنالتی قبلی خود چهار تا را خراب کرده است و به نظر می رسد که از این حیث تمرکز بالایی ندارد. 

زلاتان اعتماد به نفس و روحیه بالایی دارد اما به نظر می رسد که نقطه ضعف جدیدی پیدا کرده که در مورد پنالتی هایش است و به نظر می رسد که در این زمینه کاملا تمرکزش را از دست داده است. ایبرا در پایان بازی با ناراحتی در رختکن گفت که دیگر پنالتی نمی زند و وظیفه پنالتی زنی را به هم تیمی خود یعنی کسیه واگذار خواهد کرد. این مهاجم در دوران فوتبالش 98 پنالتی زده که 15 تا را از دست داده است اما در دوره دومش در میلان 50 درصد پنالتی هایش را از دست داده یعنی چهار تا را گل کرده و چهار تا را از دست داده است.

4125