عکس؛ مهاجم بارسلونا در کنار ستاره فوتبال آمریکایی!

عکس؛ مهاجم بارسلونا در کنار ستاره فوتبال آمریکایی!

خبرگزاری فوتبالی - برخی از ستارگان فوتبال آمریکایی در سال 2019 با بازیکنان تیم بارسلونا دیدار کرده بودند. یکی از بازیکنان ماروین جونز بود که با آنتوان گریزمان دیدار کرد و با یکدیگر عکس انداختند. گریزمان به تازگی این تصویر را در بخش استوری های خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان در این فصل زیر نظر رونالد کومان در بارسلونا عملکرد جالبی نداشته است و هواداران انتقادات زیادی از او داشته‌اند. کومان پست او را تغییر داد و بسیاری از کارشناسان معتقدند که این تغییر پست باعث شده که مهاجم فرانسوی آنطور که باید، نتواند خود را نشان دهد. در واقع رونالد کومان با فروش لوئیس سوارز و عدم جذب مهاجم نوک تخصصی، دستش در این پست خالی ماند و مجبور شد آنتوان گریزمن را در پست مرکزی تری به کار بگیرد. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد بود که گریزمن باید به نوعی خود را وفق دهد.

گریزمان به تازگی تصویری از خود در کنار ماروین جونز جونیور را منتشر کرده است. این بازیکن در پست دریافت کننده‌ی عرضی در رشته‌ی فوتبال آمریکایی بازی می‌کند. آن‌ها در سال 2019 به ورزشگاه نیوکمپ آمده بودند و با جمعی از بازیکنان بارسلونا دیداری داشتند و اکنون گریزمان با انتشار این تصویر یادی از او کرده است.

1470