نکته مهم در مورد سیستم 2-5-3 تیم ملی؛ پای عراق و بحرین در میان است

نکته مهم در مورد سیستم 2-5-3 تیم ملی؛ پای عراق و بحرین در میان است

خبرگزاری فوتبالی- ترکیب تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با بوسنی اعلام شد و ترکیبی که دراگان اسکوچیچ برای این بازی در نظر گرفته بیانگر استفاده اسکوچیچ از سیستم 2-5-3 است.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش گفت و گویی مفصل با جلال چراغپور کارشانس فوتبال ایران داشتیم و چراغپور در آن گفت و گو به هوش بالای اسکوچیچ اشاره کرده و گفت اسکوچیچ، تیم ملی عراق و بحرین را به خوبی آنالیز کرده است و به خاطر دو بازی حساس تیم ملی ایران از 4 بازی باقی مانده مرحله گروهی انتخابی جام جهانی برابر این دو تیم ممکن است اسکوچیچ تغییر سیستم بدهد و او از 3 مدافع مرکزی در بازی دوستانه با بوسنی استفاده کند زیرا عراق و بحرین در بازی های مرحله رفت نشان دادند در عمق خطرناک هستند و با استفاده از عمق موفق شدند برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسند. حالا با دیدن ترکیب و سیستم بازی تیم ملی ایران برابر بوسنی متوجه پیش بینی درست چراغپور در مورد تصمیم اسکوچیچ می شویم.

تیم ملی ایران در حال حاضر با کسب 6 امتیاز از 4 بازی در رده سوم گروه C انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارد. عراق و بحرین با 11 و 9 امتیاز بالاتر از ایران قرار دارند. تیم ملی ایران باید در 4 بازی باقی مانده به ترتیب برابر هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق به میدان برود که به نظر می رسد ایران کار سختی برای پیروزی برابر هنگ کنگ و کامبوج ندارد و اسکوچیچ از حالا به فکر بازی های سرنوشت ساز برابر بحرین و عراق است.

9697