مالدینی: قبلا مسئول مهار زلاتان بوده‌ام؛ او بزرگتر شده است

مالدینی: قبلا مسئول مهار زلاتان بوده‌ام؛ او بزرگتر شده است

خبرگزاری فوتبالی - مدیر فنی میلان، پائولو مالدینی، معتقد است که عدم حضور هواداران در رقابت‌ها موجب شده که تنش در بازی‌ها از بین برود و آن شور و هیجان وجود نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مالدینی معتقد است که این فصل عجیب و غریب بوده است. او در گفتگو با رادیو 105 گفت:" امسال نتایج واضح تر هستند. عدم حضور مردم قطعاً تعیین کننده و تاثیرگذار است. برخی می گویند ما به لطف غیبت هواداران در جایی که اکنون هستیم، قرار گرفته‌ایم، اما من مطمئنم که آنها قدرت بیشتری به ما می دادند. نداشتن تماشاگر هنوز هم چیز وحشتناکی است. احساسات به طرفداران متصل است. مانند حضور 90000 هزار هوادار برای بارسلونا یا حضور 80000 تماشاگر در سن سیرو. بیش از هر چیز، تنشی را که عموم مردم به شما تحمیل می کنند ، از دست می دهید."

میلان در تابستان گذشته قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. بازیکنی که علی‌رغم داشتن 39 سال همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. مالدینی درباره او گفت:"به عنوان بازیکن ، او را با تیم های مختلف ملاقات کردم. من به عنوان مدافع وسط بارها مسئول یارگیری تن به تن با او بوده‌ام. اما اکنون ، برای من ، او بزرگتر و پخته‌تر شده است."

1470