اضافه شدن بکام و همیلتون به شخصیت های جدید فیفا 21

اضافه شدن بکام و همیلتون به شخصیت های جدید فیفا 21

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس همیلتون برنده هفت دوره فرمول یک، دیوید بکام ستاره اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید، جوئل امبید ستاره لیگ بسکتبال آمریکا، دوا لیپا خواننده سرشناس انگلیسی برخی از شخصیت های قابل بازی در نسخه جدید فیفا 21 هستند. 

به گزارش فوتبالی، صفحه بازی فیفا اعلام کرد که برای حالت "فیفا ولتا" شخصیت های مشهور دیگری نظیر دنیل ریچیاردو، دی جی اسنیک و فرد انتخاب شده اند که در نسخه جدید بازی EA Sports که از بازیهای فوتبال خیابانی الگو برداری شده برای شخصیت ها قابل انتخاب هستند. البته انتخاب دوا لیپا با شوخی های زیادی انجام شده است و خیلی از کاربران از این که این خواننده 25 ساله در این نسخه از بازی مورد ساتفاده قرار گرفته شوخی کرده اند. پیش از این شخصیت های دیگری نظیر دی جی دیپلو و آنتونیو جاشوا بوکسور سنگین وزن هم به عنوان شخصیت های قابل بازی معرفی شده بودند.

حالت ولتا در بازی فیفا 21 برگرفته از بازیهای فوتبال خیابانی است که بازیها در زمین های کوچک تر برگزار می شوند، هر تیم پنج بازیکن دارد که البته گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبلی بهتر شده است. زمین ها طرح بازیهای فوتبال خیابانی را دارند. ستارگانی نظیر جیدون سانچو و رایس نلسون فوتبال خود را در خیابان ها آغاز کردند و از همان جا رشد کردند و به نظر می رسد  که شرکت EA Sports می خواهد هواداران این سبک از بازی را اقناع کند.

4125