اینسینیه: به هم‌تیمی‌هایم کمک می‌کنم و بدون گلزنی خوشحالم!

اینسینیه: به هم‌تیمی‌هایم کمک می‌کنم و بدون گلزنی خوشحالم!

خبرگزاری فوتبالی – لورنزو اینسینیه پس از برد ایتالیا مقابل لهستان با امید و شور و اشتیاق از شرایط آبی‌پوشان می گوید.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی ایتالیا در چهارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان رفت و توانست در یک بازی تقریبا یک طرف با نتیجه ۲-۰ حریف را شکست دهد. ایتالیا از زمان حضور مانچینی عالی کار کرده و شب گذشته هم به طور کامل روی بازی تسلط داشت. مسئله‌ای که اینسینیه از آن خوشحال است.

اینسینیه پس از بازی به رای اسپورت گفت: فکر می‌کنم نمایش بسیار خوبی داشتیم و کاملا شایسته برد بودیم. کیفیت خوبی داشتیم و با استفاده از پاسکاری‌های متعدد فضاهای خالی را پیدا می‌کردیم. مربی ما را در بهترین شرایط ممکن قرار داد. همه ما بازیکنان با این سیستم تاکتیکی، اوقات شگفت انگیزی تجربه می‌کنیم. اگر به مسابقات مختلف در مجموع نگاه کنیم، می‌توانستیم با گل‌های بیشتر و نتایجی عجیب بازی‌ها را تمام کنیم.

مهاجم تیم ناپولی که در ترکیب تیم ملی ایتالیا تاثیر زیادی دارد در ادامه افزود: تا زمانی که می توانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم، حتی وقتی گل نمی‌زنم هم خوشحال هستم. صدرنشین در گروه و بازی آخر مقابل بوسنی  و هرزگوین؟ حالا باید از بردی که کسب کردیم خوشحال باشیم و خودمان را برای بهترین برد ممکن در روز چهارشنبه آماده کنیم.

1101