تحقیر آلمان توسط اسپانیا و فران تورس؛ پای رونالدو به گل باز نشد

تحقیر آلمان توسط اسپانیا و فران تورس؛ پای رونالدو به گل باز نشد

By: Hamed Fallah

Date: 18/11/2020

خبرگزاری فوتبالی - اسپانیا با تحقیر آلمان توانست به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 21-2020 برسد و برای حضور در مرحله بعدی بازیها که مهرماه 1400 برگزار می شود، به فرانسه ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا شکستی تحقیرآمیز را با نتیجه شش بر صفر به آلمان تحمیل کرد و حالا در فاصله هفت ماه تا یورو به نظر می رسد که صندلی یواخیم لوو به خطر افتاده و هیچ بعید نیست که مربی تیم ملی آلمان پس از سالها از سمتش برکنار شود. هر چند که بازیهای لیگ ملت ها حالت دوستانه دارد اما نمایش ضعیف آلمان با دریافت شش گل جای دفاع ندارد. اسپانیا با هت تریک فران تورس و گلهای دیگری از رودریگو هرناندز، اویارزابال و موراتا یازده امتیازی شد و به نیمه نهایی لیگ ملت ها صعود کرد، آلمان 9 امتیازی ماند و لغو بازی اوکراین و سوئیس به علت کرونا  باعث شد تا جنگ بقا در لیگ A به زمانی دیگر موکول شود.

در گروه دیگر، فرانسه که با گل کلاسن در دقیقه 4 از سوئد عقب افتاده بود با دبل ژیرو و گلهایی دیگر از پاوارد و کومان با نتیجه چهار بر دو پیروز شد. تیم دشان مقتدرانه و با 16 امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و با شرایط کنونی مدعی اصلی قهرمانی یورو 2021 خواهد بود. سوئد با این شکست به لیگ B سقوط کرد. بازی کرواسی و پرتغال هم با برد تیم رونالدو با نتیجه سه بر دو به پایان رسید اما خبری از گلزنی تساره یوونتوس نبود. روبن دیاز مدافع پیش تاخته دبل کرد و ژائو فلیکس گل دیگر را به ثمر رساند. ماتئو کواچیچ نیز دبل کرد. 

4125