تحقیر مقابل اسپانیا؛ سنگین‌ترین شکست آلمان از ماقبل هیتلر!

تحقیر مقابل اسپانیا؛ سنگین‌ترین شکست آلمان از ماقبل هیتلر!

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی آلمان در هفته ششم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه 6 بر 0 مقابل اسپانیا شکست خورد و تحقیر شد. اگرچه معمولا تیم ها به این رقابت‌ها به دید بازی‌های دوستانه نگاه می‌کنند اما اینکه تیمی مانند آلمان بدین شکل تحقیر شود و 6 گل دریافت کند جای دفاعی برای کادر فنی و اعضای آن تیم باقی نمی‌گذارد. این شکست سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال آلمان در 89 سال اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، در فاصله چند ماه مانده به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، اوضاع آلمان جالب به نظر نمی‌رسد. آن‌ها مقابل اسپانیا شش گل دریافت کردند تا انتقادات علیه یواخیم لوو شدت بگیرد. این مربی از سال 2006 سرمربی تیم ملی آلمان است و دوره‌ی نسبتا موفقی را داشته است. آن‌ها در جام جهانی 2014 برزیل توانستند قهرمان شوند و عملکرد بسیار درخشانی داشتند اما اکنون شرایط تغییر کرده است و به نظر می‌رسد که اوضاع آلمان مناسب نیست.

باخت 6 بر 0 این تیم مقابل اسپانیا، سنگین ترین شکست 89 سال اخیر آلمان بوده است. آخرین بار آن‌ها در سال 1931 مقابل اتریش 6 گل دریافت کرده بودند و نکته جالب اینکه در آن زمان هیتلر هنوز پیشوای آلمان نشده بود چرا که او در سال 1933 به قدرت رسید و سال بعدش پیشوا شد.

1470