کی‌روش شش تایی شد؛ فاجعه تاریخی برای کلمبیا

کی‌روش شش تایی شد؛ فاجعه تاریخی برای کلمبیا

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی کلمبیا با نتیجه شش بر یک در مقابل اکوادور شکست خورد تا پس از تحقیر در مقابل اروگوئه حالا دومین شکست پرگل پیاپی خود را تحمل کند و از مسیر جام جهانی 2022 دور شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی کلمبیا از چهار بازی خود در مسیر راهیابی به جام جهانی فقط چهار امتیاز کسب کرده است و حالا با توجه به این که هنوز بازیهای سخت خود نظیر آرژانتین و برزیل را انجام نداده به صورت جدی خطر باز ماندن از جام جهانی را حس می کند و به همین خاطر می توان گفت که صندلی کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران لرزان تر از همیشه است.

بحران کرونا باعث شد تا بازیهای راهیابی به جام جهانی نیز با تاخیر انجام شود اما با این وجود نتایج کلمبیا امیدبخش نیستند. این تیم به جز پیروزی آسان مقابل ونزوئلا در بقیه بازیهایش مشکل داشته چرا که در مقابل شیلی در ثانیه های پایانی از شکست گریخت و در دو بازی اخیرش مقابل اروگوئه و اکوادور 9 گل دریافت کرده است. کلمبیا با داشتن بازیکنانی نظیر فالکائو، خامس رودریگز و زاپاتا طبیعتا باید مشکل چندانی در مسیر راهیابی به جام جهانی نداشته باشد اما حالا مسیر خود را در خطر می بیند و همین مسئله است که شاید مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا را به فکر تغییر در کادر فنی بیاندازد.

4125