مسی هنوز هم در طول بازی‌ها بالا می‌آورد؟

مسی هنوز هم در طول بازی‌ها بالا می‌آورد؟

خبرگزاری فوتبالی - فیفادی آبان ماه هم برای تیم ملی آرژانتین در منطقه آمریکای جنوبی و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به پایان رسید. لیونل مسی به همراه تیم ملی کشورش یک برد و یک تساوی در این رقابت‌ها بدست آورد. آن‌ها مقابل پاراگوئه به تساوی یک بر یک رسیدند و پرو را با دو گل شکست دادند. مسی مقابل پرو مشکل خاصی نداشت و کاملا سرحال بود اما در دقایقی از بازی مقابل پاراگوئه به نظر می‌رسید که دچار مشکل شده است. مسی هنوز هم در طول بازی‌ها بالا می‌آورد؟

به گزارش فوتبالی، مسی در بازی مقابل پرو اگر چه گلزنی نکرد و پاس گلی هم نداد اما اوضاع جسمانی‌اش مناسب بود و مشکل خاصی نداشت اما شرایط او پیش از بازی مقابل پاراگوئه چندان مناسب به نظر نمی‌رسید. او بارها درون زمین مسابقه تف کرد و به نظر می‌رسید که در حال بالا آوردن است و حالش خوب نیست. به گفته رسانه آرژانتینی Tyc Sports، پزشکان تیم ملی آرژانتین به او آدامس دادند تا دچار مشکل گوارشی در طول بازی نشود و به نظر این کار روی اوضاع لئو تاثیر گذاشت و حال او را کمی بهتر کرد.

گفتنی است که لیونل مسی بارها این مشکل را داشته است و دلایل زیادی برای آن عنوان شده؛ از هورمون های رشدی که در نوجوانی به بدن او تزریق شده تا استرس پیش از بازی‌ها و بالا رفتن دمای بدن و برخوردهای طول بازی و ...

مسی در این فیفادی موفق به گلزنی برای تیم ملی آرژانتین نشد. باید دید که عملکرد او در ادامه به چه شکل خواهد بود.

1470