عصبانیت عجیب مسی: خسته شدم که من را مشکل همه چیز می دانند

عصبانیت عجیب مسی: خسته شدم که من را مشکل همه چیز می دانند

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از بازگشت از آرژانتین در فرودگاه بارسلونا با خبرنگاران صحبت کرد و در مصاحبه با دوربین ها صحبت های تندی را به زبان آورد:"حقیقتا خسته شدم چرا که من را مشکل همه چیز در باشگاه می دانند." 

به گزارش فوتبالی، مسی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل پرو در لیما گفته بود که همه چیز خوب است اما پس از 24 ساعت دوباره با خشم خطاب به بارسلونا صحبت کرد تا مشخص شود که همچنان از نظر روحی و روانی شرایط ارامی ندارد.

سخت است که بفهمیم علت خشم مسی چه بوده است اما قبل از این حرفها یکی از خبرنگاران از مسی پرسیده بود که نظرش در مورد حرفهای اریک اولهتس، وکیل سابق گریزمان چیست که گفته بود مسی در بارسلونا دیکتاتوری راه انداخته است و یا باید طرف او باشی یا مقابلش.  البته به نظر می رسد انتظار یکی از ماموران مالیات برای رویارویی با مسی در ترمینال پروازهای خصوصی هم لئو را عصبانی کرده بود. نزدیکان بازیکن آرژانتینی می گویند که لئو بیش از نیم ساعت در فرودگاه معطل شده اما به هر صورت صحبت های وی عجیب و جنجالی به نظر می رسد و با این صحبت ها همچنان به نظر می رسد که اوضاع بارسا خوب نیست. 

حرفهای تند مسی در حالی زده می شود که پیروزی بارسا مقابل بتیس و بعد از آن وقفه بازیهای ملی باعث شده بود که جو بارسا در روزهای اخیر آرام شود اما این صحبت های بحث برانگیز نشان می دهد که بازیکن آرژانتینی از اوضاع راضی نیست.
4125