ادعای کیکر؛ PSG شرط ستاره بایرن را قبول کرد

ادعای کیکر؛ PSG شرط ستاره بایرن را قبول کرد

خبرگزاری فوتبالی - بر اساس ادعای کیکر باشگاه پاری سن ژرمن با پرداخت دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو به داوید آلابا موافقت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ملی‌پوش اتریشی اعلام آمادگی کرده که در تابستان آینده و با توجه به اتمام قراردادش بالاخره از بایرن مونیخ جدا شود‌. با این حال احتمالاً باشگاه آلمانی داوید آلابا را در نقل و انتقالات ژانویه به فروش برساند تا به نوعی از جدایی رایگان این مدافع فوق العاده جلوگیری کرده باشد.

گزارش‌ها در آلمان حاکی از آن است که داوید آلابا از تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، یوونتوس و چلسی و منچسترسیتی پیشنهاد دارد اما دستمزد درخواستی این بازیکن یعنی 20 میلیون یورو باعث شده که این باشگاه‌ها از جذب او عقب نشینی کنند؛ این در حالی است که البته مارکا مدعی شده رئال مادرید به شکل جدی خواهان جذب آلابا است.

در همین ارتباط نشریه کیکر آلمان در گزارشی ادعا کرده که باشگاه پاری سن ژرمن شرط ستاره اتریشی را قبول کرده اند و در واقع این باشگاه فرانسوی مشکلی با پرداخت دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو به آلابا ندارد؛ موضوعی که باعث شده PSG در راه جذب آلابا از سایر رقبای خود پیشی بگیرد و به نظر می‌رسد که این مدافع به حضور در پارک دو پرنس نزدیک شده است.

4125