لیپی: موتو جی.پی منهای روسی معنا ندارد

لیپی: موتو جی.پی منهای روسی معنا ندارد

لیپی: موتو جی.پی منهای روسی معنا ندارد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که روسی نباید از رقابت‌های موتو جی.پی اخراج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از تخلف روسی در رقابت‌های جایزه بزرگ موتو جی.پی مالزی و خارج کردن حریف اسپانیایی از پیست رقابت‌ها، این ستاره موتورسواری جریمه نقدی شد اما هرگز جایگاهش را از دست نداد. اعتراضات جامعه رسانه‌ای به خصوص خبرنگاران بانفوذ اسپانیایی آنقدر ادامه داشت تا این که فدراسیون جهانی در این رشته تصمیم به اخراج روسی و محروم کردن او از رقابت‌های آتی موتو جی.پی گرفت. این تصمیم البته یکر وز بیشتر عمر نداشت و مقرر شد برای تعیین تکلیف ستاره موتورسواری ایتالیا، یک جلسه مجزا و تخصصی برگزار شود.

روسی درجایزه بزرگ اخیر در یکی از پیچ‌ها در لحظه‌ای که مارکس به او تکیه داده بود، از بیم واژگون شدنش، راننده اسپانیایی یاماها را با زانوی خود به طرف مخالف هل داد که این اتفاق باعث واژگون شدن قهرمان فصل گذشته رقابت‌های موتوجی‌پی شد.

مارچلو لیپی هم وطن روسی روز گذشته در حمایت از وی گفت: نمی خواهم کار زشت روسی را طور دیگری جلوه بدهم یا از او دافع غیرمنطق کنم اما این دقیقا مثل این است که مسی را از فوتبال بگیرید چون تخلف کرده است، جریمه کافیست و اخراج واقعا افراط است. به نظر من موتو جی.پی منهای روسی دیگر معنا ندارد، روسی 50 درصد موتو جی.پی است و چرا باید او را اخراج کنند؟