شاه‌محمدی: باید با مهاجمان پرسپولیس از نظر روحی و روانی کار شود

شاه‌محمدی: باید با مهاجمان پرسپولیس از نظر روحی و روانی کار شود

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید با مهاجمان تیم از نظر روحی و روانی کار شود چرا که آنها از نظر فنی در سطح خوبی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد شهر خودرو را با ۳ گل شکست دهد تا به بالای جدول رده بندی بازگردد.

یکی از نکات ویژه این دیدار چند موقعیت مسلم گلزنی بود که سرخپوشان در این مسابقه هدر دادند.

همین موضوع موجب شد تا با جمشید شاه‌محمدی مهاجم پرسپولیس در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ صحبت‌هایی در مورد مهاجمان پرسپولیس داشته باشیم. این پیشکسوت سرخپوشان معتقد است که نباید بیش از حد روی مهاجمان تیم فشار وارد شود.

بازی با شهر خودرو چطور بود؟

بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. هم پرسپولیس به دنبال برد مقتدرانه بود و هم شهر خودرو قصد داشت خودش را نشان دهد اما در مجموع عملکرد خوب بازیکنان موجب شد تا پیروزی مقتدرانه‌ای رقم بخورد.

نقطه عطف پرسپولیس در این بازی چه بود؟

بازی خوب و هماهنگی بازیکنان. همه نفرات با یکدیگر هماهنگ بودند و همه به خوبی در کارهای دفاعی شرکت می‌کردند و به موقع در حملات مشارکت داشتند. حتی باید شهر خودرو را در این دیدار ۶ تایی می‌کردیم که این اتفاق رخ نداد.

خودتان به این موضوع اشاره کردید. موقعیت زیاد از دست می‌رود

پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد. البته هر تیم دیگری هم بود که مهاجم اولش را از او می‌گرفتند همین مشکلات برایش پیش می‌آمد اما این اتفاق رخ داده و عیسی آل کثیر را محروم کردند. پس باید با آن کنار بیاییم و این مشکل را رفع کنیم.

این گل‌نزدن‌ها در فینال آسیا مشکل‌ساز نخواهد شد؟

در فینال آسیا تیم‌ها تا دندان مسلح هستند و تمام توانشان را به کار می‌گیرند تا د فینال موفق شوند. در آن مسابقه به طور حتم انقدر موقعیت به دست نمی‌آید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم.

به عنوان مهاجم اسبق پرسپولیس پیشنهاد شما برای رفع مشکل خط هجومی تیم چیست؟

پرسپولیس در غیاب آل‌کثیر هم بازیکنان خوبی دارد. مهدی عبدی بازیکن ما در بادران بود و او خصوصیات یک مهاجم خوب را دارد. آرمان رمضانی هم سال‌ها در لیگ بازی می‌کند و بازیکن بدی نشان نداده است. آنها از نظر فنی نفرات خوبی هستند. تنها مشکل این است که فشار زیادی روی آنها است و باید کادر فنی از نظر روحی و روانی با آنها کار کند. حتی شده برای اضافه کاری برای آنها تمرین گلزنی به دروازه خالی را در نظر بگیرد تا آن به چهارچوب شناسی و گلزنی عادت کنند. این کار فکر می‌کنم که جواب دهد.

پس از دیدار با شهر خودرو انتقادات از آرمان رمضانی زیاد شد. آیا این انتقادات منطقی بود؟

رمضانی بازیکن خوبی است. او در جایگیری‌ها و همچنین توپ‌های هوایی خوب نشان داد. نباید با انتقادات بی موقع مهره سوزی کنیم. هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید زمان لازم دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد. به طور حتم رمضانی هم دیر یا زود به تیم کمک خواهد کرد.

آیا پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند موفق عمل کند؟

تنها مشکل تیم همان عدم تمرکز مهاجمان است و اگر این مشکل برطرف شود به طور حتم قهرمان خواهیم شد چرا که تیم در سایر خطوط بسیار خوب عمل می‌کند.

در لیگ برتر چطور؟ پرسپولیس می‌تواند بار دیگر مدعی باشد؟

سطح پرسپولیس از سایر تیم‌های حاضر در لیگ بالاتر است و فکر نمی‌کنم این تیم کار سختی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی داشته باشد.

1984