قرمزها به دنبال تعویض میزبانی بازی نساجی - پرسپولیس

قرمزها به دنبال تعویض میزبانی بازی نساجی - پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تقاضا کرده است دیدار این تیم با نساجی به جای ورزشگاه وطنی قائمشهر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در هفته پنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران برود‌.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرده این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود و شاگردان یحیی گل محمدی در دور برگشت میهمان نساجی باشند.

با توجه به شرایط پرسپولیس در فاصله کوتاه باقی مانده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا مسئولان این باشگاه امیدوار هستند کمیته مسابقات سازمان لیگ و باشگاه نساجی با این درخواست موافقت کنند تا با توجه به مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی احتمال آسیب دیدگی بازیکنان پرسپولیس کم شود. باشگاه پرسپولیس معتقد است مسایل مربوط به پیشگیری کرونا در تهران بهتر از قائمشهر رعایت خواهد شد.

این نامه تازه به سازمان لیگ ارسال شده و البته هنوز بدست مدیران سازمان لیگ نرسیده است. در هر حال باید دید در نهایت با این درخواست موافقت خواهد شد یا اینکه سرخ پوشان هفته آینده در زمین ورزشگاه وطنی دیدار مقابل شاگردان وحید فاضلی را برگزار می‌کنند.

پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا سه بازیکن محروم دارد و بابت سلامت سایر بازیکنان خود تا روز ٢٩ آذر نگرانی هایی دارد.

7655