تلاش مارسلو برای شبیه شدن هیکلش به هافبک اتلتیکو مادرید

تلاش مارسلو برای شبیه شدن هیکلش به هافبک اتلتیکو مادرید

خبرگزاری فوتبالی - مارسلو تصمیم گرفته است که گامی به سوی جلو بردارد. این  مدافع که به خاطر نمایش های اخیرش انتقادهای زیادی را تحمل کرده ، تلاش می کند تا شرایط خود را 180 درجه تغییربدهد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو در سالهای اخیر جایگاه خود را در ترکیب اصلی رئال مادرید از دست داده است. در ابتدا سولاری تصمیم گرفت که رگیلون را جانشین وی کند و در یک سال و نیم اخیر هم فرلاند مندی جانشین این بازیکن برزیلی در ترکیب رئال مادرید شده است. حالا مارسلو تصمیم گرفته است که شرایط بدنی خود را بهبود ببخشد و به همین خاطر بدنسازی به نام آدولفو مادرید را استخدام کرده است که در دنیای ورزش به خصوص در اسپانیا خیلی مشهور است. این دفاع چپ در روزهای اخیر تصاویر زیادی از خودش در حال آماده سازی بدنی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که به نظر می رسد آدولفو با او همکاری می کند. آدولفو سه سال است که با مارکوس یورنته کار می کند و یکی از دلایل اصلی بهبود شرایط بدنی هافبک اتلتیکو مادرید است. این بدنساز با شخصیت های سرشناس ورزش اسپانیا همچون ایبای گومز، جنی هرموسو یا آمایا والدمورو نیز همکاری می کند. 

زیدان در دوره دوم خود 59 بازی در لالیگا داشته که در 29 تا از آنها مارسلو حضور داشته که نتیجه این بازیها 16 برد، سه تساوی و ده شکست بوده که آمار بسیار ضعیفی است. مارسلو با 22 جام در کنار مارسلو و پس از خنتو دومین بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید است که 515 بازی در پیراهن رئال مادرید داشته است.

4125