سعد الحارثی: ویتوریا را از النصر اخراج نکنید

سعد الحارثی: ویتوریا را از النصر اخراج نکنید

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن سابق تیم النصر معتقد است که مدیران این تیم باید به روی ویتوریا سرمربی پرتغالی تیمشان فرصت بدهند.

به گزارش فوتبالی، سعد الحارثی مهاجم سابق النصر به حسین عبدالغنی مدیر اجرایی جدید النصر توصیه کرد که به موقعیت خود به عنوان مدیر و کارمند نگاه کند و نه به عنوان یک ستاره ای که به عنوان بازیکن در درون مستطیل سبز حضور دارد. 

سعد الحارثی تأکید کرد که حسین عبدالغنی توانایی موفقیت در مأموریت جدید خودش را دارد زیرا او به عنوان یک بازیکن حرفه ای همواره در زمین مسابقه موفق بود و عبدالغنی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ عربستان است.

او در مورد احتمال موفقیت عبدالغنی پس از اینکه او جانشین الحلافی در النصر شد، به الریاضیه اینگونه پاسخ داد: حسین عبدالغنی جای الحلافی را گرفته است. او نقش فنی بالایی در عملکرد و جذب بازیکنان داشت و امیدواریم که بهترین ها را رقم بزند.

او گفت: پستی که عبدالغنی در حال حاضر بر عهده دارد نیازی به حضور یک مدیر فوتبال قدیمی و کارکشته ندارد، زیرا تجربه او باعث می شود که وی بتواند تمام نقش های اداری مورد نیاز سمت خود را انجام دهد.

الحارثی در مرحله بعدی از مدیران تیم درخواست کرد که روی ویتوریا سرمربی پرتغالی را در این تیم حفظ کنند و برای موفقیت النصر، از تجربه مربیان و پیشکسوتان باشگاه برای کمک به کادر فنی استفاده کنند.

این بازیکن سابق النصر و فوتبال عربستان در پایان سخنان خود تأکید کرد که باشگاه النصر در دوره فعلی به برخی از مدیران توانمند در امور فنی برای کمک به مدیر عامل نیز نیاز دارد.

تیم النصر در حال حاضر سخت ترین روزها های تاریخ خود را پشت سر می گذارد زیرا آنها در لیگ حرفه ای عربستان، جام محمد بن سلمان، از 6 بازی متحمل 5 شکست شده اند که این بدترین شروع تاریخ این تیم در لیگ عربستان است.

النصری ها که رقابت و دشمنی سختی نیز با الهلال دارند، ظرف کمتر از یک هفته در لیگ و جام پادشاهی عربستان به آبی های ریاض باختند و الهلال در مقابل دیدگان آنها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

7474