اشرف حکیمی: من همان بازیکن هستم فقط سخت کار کرده‌ام

اشرف حکیمی: من همان بازیکن هستم فقط سخت کار کرده‌ام

خبرگزاری فوتبالی - اینتر موفق شد با نتیجه سه بر یک بولونیا را شکست دهد و به تعقیب میلان برای رسیدن به صدر جدول ادامه دهد. اشرف حکیمی در این بازی دو گل به ثمر رساند و به نظر می‌رسد که از عملکرد خود رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی، که سابقه حضور در رئال مادرید را هم در کارنامه خود دارد، عملکرد خوبی در اینتر دارد و به عنوان یک مدافع کناری در حملات هم شرکت می‌کند. او پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:"مردم در مورد متفاوت بودن من صحبت می کنند ، اما من همان بازیکن هستم ، فقط سخت کار کرده ام و سعی کردم مطمئن شوم که با این تیم و لیگ جدید سازگار هستم. من هنوز حکیمی هستم. سعی می کنم زبان ایتالیایی را یاد بگیرم ، به مردم و شهر عادت کنم و این بی شباهت به فرهنگ و زبان اسپانیایی نیست، بنابراین نباید خیلی طول بکشد."

اشرف حکیمی در سیستم 2-5-3 آنتونیو کونته قرار می گیرد و عملکرد خوبی در آن دارد و به خوبی جا افتاده است. او در این باره گفت:" كونته در مورد حركاتي كه بايد انجام دهيم با من زياد صحبت می‌كند و سرانجام به آنجا که باید خواهيم رسيد ، اين یک امر طبيعی خواهد شد. من درک می کنم که سرعت من کیفیت مفیدی است ، بنابراین وقتی فضای زیادی پیش روی من باشد ، می توانم برای تیم موثرتر باشم."

1470