بدترین شروع تاریخ بارسلونا؛ وداع کاتالان ها با لالیگا؟

بدترین شروع تاریخ بارسلونا؛ وداع کاتالان ها با لالیگا؟

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با شکست مقابل کادیز 12 امتیاز با صدر جدول لالیگا یعنی اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد. در حقیقت بارسا و اتلتیکو هر دو 10 بازی انجام داده اند اما تیم سیمئونه 26 امتیاز دارد و بارسا فقط 14 امتیاز. در حقیقت اگر سوسیه داد بازی بعدی خود در لالیگا را ببرد به 27 امتیاز از 12 بازی می رسد و اختلاف بارسا بیشتر هم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ لالیگا هرگز نشده که تیمی 12 امتیاز با صدر جدول لالیگا فاصله داشته باشد و بتواند قهرمان شود و اگر قرار باشد که این رکورد عجیب ادامه داشته باشد در حالی که هنوز به یک سوم آغازین لالیگا هم نرسیدیم، به شکل غیرمنتظره ای باید کار تیم کومان در لالیگا را از همین ابتدا تمام شده بدانیم. در حقیقت بارسا در 10 بازی اولش 16 امتیاز از دست داده تا تعداد امتیازات از دست رفته از تعداد امتیازات کسب شده بیشتر باشد!

بارسلونا در حال حاضر بدترین شروع خود در تاریخ لالیگا را از زمانی که برای هر برد سه امتیاز در نظر گرفته می شود، کسب کرده است. در حقیقت اگر در کل تاریخ فوتبال برای هر برد سه امتیاز در نظر گرفته می شد (تا دهه 90 برای هر برد دو امتیاز در نظر گرفته می شد) این بدترین شروع بارسا از فصل 88-1987 است که در ان فصل در پایان فصل در رتبه ششم قرار گرفتند.

4125