مهاجم رم و عصبانیت از داور: همه دیدند چه اتفاقی افتاد!

مهاجم رم و عصبانیت از داور: همه دیدند چه اتفاقی افتاد!

خبرگزاری فوتبالی – مخیتاریان بابت تصمیمات داور در بازی مقابل ساسولو ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رم به مصاف ساسولو رفت که نتیجه بازی ۰-۰ مساوی شد. دیداری که در آن داور یک گل ساسولو را مردود اعلام کرد اما رمی‌ها بیشترین انتقاد را به داور بازی داشتند.

مخیتاریان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: ما عالی بازی کردیم حتی با وجود اینکه ۱۰ نفره شده بودیم. فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. همه دیدند چه اتفاقی افتاد. تنها کافی است به تصاویر نگاهی بیندازید.

در این دیدار پائولو فونسکا، سرمربی تیم رم هم در وقت‌های استراحت بین دو نیمه اخراج شد و پس از بازی به خبرنگاران گفت معنی تصمیمات داوری را متوجه نمی‌شود. مخیتاریان در این رابطه می‌گوید: ما بابت اتفاقاتی که رخ داد عصبانی هستیم.  عصبانی هستم زیرا پدرو اخراج شد حتی با وجود آنکه کارت زرد دومش صحیح بود. حالا باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم.

هافبک مهاجم ارمنی تیم رم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رم می‌‌تواند در میان مدعیان جام قرار گیرد گفت: هنوز زود است تا چنین حرفی بزنیم. در تیم هماهنگی وجود دارد. فصلی طولانی در پیش خواهیم داشت. تمام تلاش‌‌مان را می‌کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست اوریم.

1101