کوتینیو: می‌دانم در حد انتظارات نبوده‌ام

کوتینیو: می‌دانم در حد انتظارات نبوده‌ام

خبرگزاری فوتبالی – کوتینیو اعتراف کرده می‌داند در حد انتظارات نبوده است.

به گزارش فوتبالی، فیلیپه کوتینیو، بازیکن برزیلی بارسلونا که زیر نظر کومان اندکی شرایط بهتری پیا کرده ما هنوز به آن ستاره دوران حضورش در لیورپول تبدیل نشده در رابطه با فرم خود در که آبی و اناری پوشان صحبت کرده است.

کوتینیو پیش از دیدار مقابل یوونتوس به خبرنگاران گفته: می دانم که فرم این روزهایم در حد انتظارات نیست. چیزی که می‌توانم بگویم این است که از لحاظ ذهنی خیلی کار کرده‌ام تا خوب باشم و این روزها خودم را از این لحاظ قوی‌تر می‌دانم. ما در حال پروسه بازسازی هستیم. مربی‌ و بازیکنان‌مان تغییر کرده‌اند و تمام این مسائیل هم جزئی از این بازسازی است. شما باید صبور باشید و هر کاری انجام دهید تا این مسئله هر چه زودتر به سرانجام برسد. زمانی که در یک بازی مهم شکست می‌خورید جو، یکی از ناامیدکننده‌ترین چیزهاست اما می‌بینم که همه می‌خواهند این لحظه تغییر یابد. نسبت به قبل قوی‌تر شده‌ام و تیم تمایل زیادی به تغییر وضعیت دارد.

کوتینیو در ادامه افزود: کارم را به شیوه جدیدی آغاز کرده‌ام. نیاز بود تا قدرت و ذهنیت بیشتر و بهتری داشته باشم. چیزهایی وجود دارد که من را قدرتمندتر می‌کند. چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ فیزیکی و جسمی. در حال حاضر شرایط بهتری دارم.

1101