پیش بازی بارسلونا - یوونتوس؛ جدال مسی و رونالدو در قالبی جدید

پیش بازی بارسلونا - یوونتوس؛ جدال مسی و رونالدو در قالبی جدید

خبرگزاری فوتبالی – امشب دو تیم بارسلونا و یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و یوونتوس امشب دیداری نه چندان مهم از نظر امتیازی اما بسیار هیجان انگیز بابت رقابت مسی و رونالدو برگزار می‌کنند.
بارسلونای کومان در لالیگا بد و بی‌برنامه است اما در لیگ قهرمانان تمام امتیازات را جمع کرده. آبی و اناری‌ها مصدومین زیادی دارند و مشکلات کومان دوچندان شده اما نباید اشکالات تاکتیکی و فنی آن‌ها را تنها به مصدومیت ربط داد. خط دفاع این تیم پر از اشالات فاحش است و حتی در بازی قبلی این تیم در لیگ، لنگله که همواره یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان این تیم بود هم گاف داد تا این مسئله نشان از عدم تمرکز شاگردان کومان باشد.همیشه امید اول گلزنی بارسولنا مسی بوده اما او هم فرم خوبی در بازی‌های اخیر نداشته.

در سمت مقابل یوونتوس هم شرایط ایده‌آ ندارد. آن‌ها اصلا تیم مقتدری نشان نداده‌اند و در حال شکست مقابل تورینو در دیداری خانگی بودند اما به لطف کم تجربی تورینویي‌ها به برد رسیدند. پیرلو تا اینجای کار یک مربی کم تجربه نشان داده که انگار در تیمش یک آشفتگی وجود دارد اما همچنان آن قدر سطح یوونتوس با دیگر تیم‌ها بالاست که اگر یوونتوس زودتر به خود می‌آمد می‌توانست همچنان در صدر باشد نه رتبته سوم.

مهم ترین نکته در بازی امشب دیدار دوباره مسی و رونالدو است. ۲ سوپراستار دنیای فوتبال پس از مدتی بالاخره بهم رسیدند تا بازهم به هواداران لذت تماشای مصا‌فشان را نشان دهند. مصافی که می‌تواند به دلیل شایعه حضور این دو در تیم‌هایی چون پاریسن ژرمن، منچستر سیتی یا حتی لیگ آمریکا برای آخرین بار اتفاق بیفتد. باید از این دیدار لذت برد.

***
دیدار رفت ۲ تیم با حساب ۲-۰ به پایان رسید که اخرین برد بارسا مقابل تورینی‌هاست. آخرین برد یوونتوس به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد که توانست با ۲ گل دیبالا و تک گل بونوچی در مرحله گروهی بارسلونا را ۳-۰ شکست دهد.
بارسلونا در ۴ بازی پیشین خود گل زده و یوونتوس در ۸ بازی پیشین خود. این بازی تقریبا تشریفاتی است اما انتظار پرگل شدن از آن وجود دارد.
یوونتوس می‌تواند با برد ۱۵ امتیازی شود اما تفاضل گل کمتری نسبت به بارسلونا دارد و بارسا هم در صورت برد می‌تواند با ۱۸ امتیاز کامل پای به مرحله بعد بگذارد.

***
ترکیب احتمالی بارسلونا از نگاه هو اسکورد: ترشتگن – آلبا – لنگله – آرائوخو – دست – دی‌یونگ – پیانیچ – گریزمان – بریث‌ویت – کوتینیو - مسی
ترکیب احتمالی یوونتوس از نگاه اسکای اسپورت: بوفون – ساندرو – بونوچی – دنیلو – کوادرادو – کیه‌زا – ربیو – آرتور – رمزی – کریستیانو رونالدو - موراتا

1101