اطمینان فنرباغچه از جذب اوزیل در ماه ژانویه

اطمینان فنرباغچه از جذب اوزیل در ماه ژانویه

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود باشگاه فنرباغچه اطمینان دارد که در ماه ژاویه می‌تواند مسوت اوزیل، بازیکن کنار گذاشته شده آرسنال، را به جمع بازیکنان خود اضافه کند. 

به گزارش فوتبالی، اوزیل در آخرین سال قراردادش با آرسنال قرار دارد و از تابستان آینده دیگر بازیکن این تیم نخواهد بود اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که ترجیح می‌دهد به جای تابستان آینده در ماه ژانویه از این تیم جدا شود. این بازیکن 32 ساله از فهرست توپچی‌ها برای لیگ برتر و لیگ اروپا کنار گذاشته شده و این یعنی او فقط می‌تواند در جام اتحادیه برابر منچسترسیتی به میدان برود که آن هم بسیار بعید است. آرسنال نیز با توجه به دستمزد 350 هزار پوندی او در هفته علاقمند است که در پنجره نقل و انتقالات بعدی برای فروشش مذاکراتی را انجام دهد. مراد زولو، عضو هیئت مدیره فنرباغچه، در گفتگو با سان اظهار داشت: " منبعی که ارتباط نزدیکی با باشگاه دارد به من گفته که مسوت اوزیل احتمالا در پنجره نقل و انتقالات بعدی بازیکن فنرباغچه خواهد شد. من می‌توانم با اطمینان 90 درصدی بگویم که او در عرض یک ماه آینده به جمع بازیکنان ما اضافه می‌شود. "

مشخص نیست که آیا این انتقال قرضی تا پایان فصل خواهد بود و در تابستان قطعی می‌شود یا آرسنال بالاخره برای پایان دادن به این قرارداد با اوزیل به توافق رسیده است. 

1811