جریمه ۱۰ هزار دلاری اوبامیانگ به دلیل انتشار پست اعتراضی

جریمه ۱۰ هزار دلاری اوبامیانگ به دلیل انتشار پست اعتراضی

 خبرگزاری فوتبالی - کنفدراسیون فوتبال آفریقا تصمیم گرفت که پیر امریک اوبامیانگ را به دلیل انتشار پست‌های اعتراضی نسبت به این سازمان با جریمه ۱۰ هزار دلاری روبرو کند.
به گزارش فوتبالی، کاپیتان آرسنال ماه گذشته با انتشار رشته استوری در صفحه اینستاگرام خود از معطلی ۶ ساعته تیم ملی گابون در فرودگاه بین المللی گامبیا خبر داد و این در حالی است که تنها چند ساعت با دیدار برابر تیم ملی این کشور در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپا  فاصله داشت. بازیکنان در حالی که منتظر اعلام نتیجه تست کرونای خود بودند روی زمین خوابیده بودند و در نهایت زمانی فرودگاه را ترک کردند که ۱۰ ساعت با زمان دیدار برابر گامبیا فرصت باقی مانده بود. اوبامیانگ در عکسی که ساعت ۲:۳۰ نیمه شب منتشر کرد نوشت: " از ساعت ۱۱:۳۰ هنوز منتظر هستیم و فردا باید در ساعت ۴ بازی کنیم. " او همچنین صراحتا از عملکرد کنفدراسیون فوتبال آفریقا انتقاد کرده و گفت: " آفرین کاف! انگار در دهه ۹۰ میلادی هستیم. این اتفاق انگیزه ما را کاهش نخواهد داد اما مردم باید بدانند و کاف باید مسئولیت این اتفاق را بر عهده بگیرد. الان سال ۲۰۲۰ است و  ما می‌خواهیم آفریقا رشد کند اما این راهش نیست. "
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آفریقا مدعی شده‌اند که انتشار این تصاویر بی احترامی و تخریب تصویر فوتبال آفریقا بوده وبه همین دلیل برای او جریمه ۱۰  هزار دلاری در نظر گرفته‌اند. 

۱۸۱۱