رکورد تاریخی محمد صلاح برای لیورپول در چمپیونزلیگ

رکورد تاریخی محمد صلاح برای لیورپول در چمپیونزلیگ

خبرگزاری فوتبالی - آخرین هفته از رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در جریان است و لیورپول گل اول خود را خیلی زود و در حالی که هنوز دقیقه‌ی اول بازی هم سپری نشده بود، به ثمر رساند. این گل توسط محمد صلاح به ثمر رسید تا او رکوردی تاریخی را برای لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح که چندی پیش در عروسی برادرش به بیماری کرونا مبتلا شده و حاشیه ساز شده بود، در بازگشتی که پس از آن به میادین داشته، سعی می‌کند که با عملکرد خوبش جبران مافات کند و آن اشتباه را به نوعی تلافی کند. اکنون محمد صلاح با به ثمر رساندن گل اول لیورپول به میدتیلند در ثانیه 55 بازی، رکوردی تاریخی را برای باشگاه لیورپول در چمپیونزلیگ به ثبت رساند. در واقع این گل سریع ترین گل تاریخ باشگاه لیورپول در لیگ قهرمانان اروپاست.

لیورپول در فصل 2018/19 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و عملکرد درخشانی داشت. آن‌ها فصل 2017/18 هم به فینال رسیدند که مغلوب رئال مادرید شدند. باید دید که عملکرد آن‌ها در این رقابت‌ها به چه شکل پیش می‌رود و در این فصل چه جایگاهی را می‌توانند بدست بیاورند چرا که دور گروهی هم رو به اتمام است و پس از وقفه‌ای کوتاه رقابت‌های دور حذفی استارت می‌خورد.

1470