قاب جالب بازیکنان مونشن‌گلادباخ؛ از استرس پای آی‌پد تا جشن صعود!

قاب جالب بازیکنان مونشن‌گلادباخ؛ از استرس پای آی‌پد تا جشن صعود!

خبرگزاری فوتبالی - بروسیا مونشن گلادباخ با وجود شکست در مقابل رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو به عنوان تیم دوم گروه توانست به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 صعود کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان گلادباخ اما در پایان بازی با استرس شدیدی بازی همزمان شاختار و اینتر را دنبال می کردند. آن بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما اگر هر کدام از دو تیم گلزنی می کردند، تیم آلمانی از گردونه مسابقات کنار می رفت. بازیکنان گلادباخ دور هم جمع شده بودند و از طریق یک آی پد بازی دو تیم ایتالیایی و اوکراینی را تماشا می کردند و بعد از سوت پایان بازی در زمین بدون تماشاگر دی استفانو جشن گرفتند و حسابی خوشحالی کردند چرا که بالاخره طلسم را شکستند و به جمع شانزده تیم برتر اروپا صعود کردند.

شاختار با تساوی مقابل اینتر با وجود هم امتیاز بودن با گلادباخ به خاطر بازی رو در رو در رتبه سوم قرار گرفت و روانه لیگ اروپا شد. اینتر نیز با پنج امتیاز از گردونه مسابقات کنار رفت. به هر صورت بازیکنان گلادباخ شب عجیبی را تجربه کردند و توانستند به مرحله بعدی یک هشتم برسند. حالا گلادباخ باید منتظر قرعه کشی دوشنبه باشد که ممکن است به تیم هایی نظیر منچسترسیتی، چلسی یا لیورپول برخورد کنند و کار آسانی نخواهند داشت.

مونشن گلادباخ

4125