زیدان: قطعا الکس فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد!

زیدان: قطعا الکس فرگوسنِ رئال مادرید نخواهم شد!

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید گفت که نمی خواهد در این تیم نقش فرگوسن را داشته باشد و قطعا قرار نیست که مثل مربی اسکاتلندی دو دهه سرمربی رئال مادرید باشد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل گلادباخ و صعود به یک هشتم نهایی گفت:" هدفمان صدرنشینی در گروه بود که به آن رسیدیم. عالی بازی کردیم و از اولین تا آخرین لحظه عملکرد خوبی داشتیم. بازی را تحت کنترل داشتیم. کامل ترین بازی فصل خود را داشتیم و به طور کلی بازی خوبی داشتیم."

زیزو در مورد این که چرا رئال مادرید در این فصل تا این حد فراز و نشیب دارد هم صحبت کرد:" خودم هم زمانی بازی می کردم و می دانم که امکان پذیر نیست که همیشه به این شکل بازی کنی. همه تلاش خود را داشتیم اما گاهی این شرایط امکان پذیر نیست. همیشه وقتی در مقابل مشکلات بزرگ قرار می گیریم، بهترین عملکرد خود را ارائه می دهیم. به خاطر بازیکنان خوشحال هستم چرا که آنها مهمترین بخش هستند. به جنگیدن ادامه می دهم و خوشحال هستم. قطعا صدرنشینی کلیدی است چرا که اولین باری است که به عنوان مربی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اول می شوم."

وی در ادامه بیان کرد:" قطعا قرار نیست که الکس فرگوسنِ رئال مادرید شوم. نمی دانم که چه مدت در این جا می مانم. فقط به امروز فکر می کنم. حالا باید استراحت کنیم و اماده بازی شنبه با اتلتیکو شویم."

4125