رئیس باشگاه بایرن مونیخ: وقتی لواندوفسکی را داریم نیازی به هالند نیست!

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: وقتی لواندوفسکی را داریم نیازی به هالند نیست!

خبرگزاری فوتبالی – رومنیگه با تمجید از لواندوفسکی اعلام کرده تا زمانی که او در بایرن است دیگر نیازی به خرید هالند نیست.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند که توانسته امسال جایزه پسرطلایی سال را برنده شود تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند اما قطعا بایرن مونیخ تمایلی به خرید او ندارد زیرا رومنیگه گفته آن‌ها نیازی به او ندارند. رومنیگه اعلام کرده لواندوفسکی شایسته دریافت توپ طلای امسال بود.

کارل هاینس رومنیگه  در جدیدترین گفت و گوی خود به توتو اسپورت گفته: وقتی لواندوفسکی را در تیم خود داریم دیگر نیازی به هالند نداریم اما او مانند یک حیوان درنده است و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. او شایسته کسب جایزه پسر طلایی سال بود.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ادامه افزود: روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ بود. او گل‌های زیادی زد و ۵ جام برنده شد. غیر ممکن بود تا دستاوردی بهتر از دستاوردهای او داشت. با جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تماس گرفتم و گفتم خوب نیست در سال ۲۰۲۰ توپ طلایی نداشته باشیم زیرا این مسئله مانند یک حفره در رابطه با لیست برترین‌های هر سال است. مهم‌ترین لیگ‌ها برخلاف شیوع کرونا ادامه پیدا کردند و به انتها رسیدند. بازیکنان قدرتمند و خوب هم در این دوران تفاوت‌ها را رقم زدند. در میان این بازیکنان هم لواندوفسکی بهترین بود.

1101