سه نامزد جایزه بهترین بازیکن فیفا اعلام شدند؛ لواندوفسکی و دو فرازمینی

سه نامزد جایزه بهترین بازیکن فیفا اعلام شدند؛ لواندوفسکی و دو فرازمینی

خبرگزاری فوتبالی - فیفا نامزدهای جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال 2020 را اعلام کرد که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مطابق انتظار در این لیست هستند و روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ نیز این لیست را تکمیل می کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم لهستانی پس از کسب پنج جام در سال 2020 طبیعتا شانس بیشتری برای کسب این جایزه دارد چرا که لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا را برده و در هر دو تورنمنت آقای گل شده است. از سویی دیگر مارسلو بیلسا از لیدز، یورگن کلوپ از لیورپول و هانسی فلیک از بایرن مونیخ نامزد جایزه بهترین مربی سال 2020 شدند. به نظر می رسد که مربی تیم آلمانی نیز مثل لواندوفسکی به خاطر سال درخشانش شانس زیادی برای کسب جایزه دارد.

نامزدهای جایزه بهترین دروازه بان هم اعلام شدند که یان اوبلاک از اتلتیکو ، آلیسون از لیورپول و نویر از بایرن مونیخ سه گزینه هستند که البته باز هم دروازه بان تیم آلمانی بیشترین شانس را دارد. مراسم در روز 27 آذر به صورت مجازی در شهر زوریخ برگزار خواهد شد و فقط برندگان و مجریان در مراسم حضور خواهند داشت و بر خلاف هر سال به خاطر کرونا خبری از فرش فرمز و مدعوین نخواهد بود. باید دید که لواندوفسکی می تواند خاطره دو سال پیش مودریچ را تکرار کند و این جایزه ارزشمند فردی را از رونالدو و مسی بگیرد یا نه.

4125