دست رد مهاجم مجارستانی به رئال مادرید و بایرن مونیخ

دست رد مهاجم مجارستانی به رئال مادرید و بایرن مونیخ

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که دومینیک سوبوسلای هافبک مجارستانی تصمیم قطعی خود را در مورد آینده اش گرفته است. اسکای اسپورت گزارش داده است که مهاجم سالزبورگ تصمیم گرفته است که به تیم لایپزیش ملحق شود. تیم المانی برای خرید این بازیکن در زمستان 25 میلیون یورو خواهد پرداخت. در سالهای اخیر بازیکنانی نظیر کیتا، سابیتزر و اوپامکانو از سالزبورگ به لایپزیش رفته بودند و حالا سوبوسلای جدیدترین بازیکنی است که این مسیر را طی می کند.

به گزارش فوتبالیف اسکای اسپورت خبر داده است که در ساعات آینده انتقال سوبوسلای به لایپزیش قطعی خواهد شد. لایپزیش برای این انتقال رقم فسخ قرارداد ستاره مجارستانی که
 میلیون یوروست را خواهد پرداخت. این هافبک 20 ساله توان حضور در پست بال راست، بال چپ و مهاجم کاذب را دارد. او در 19 بازی  فصل خود هشت گل زده و 9 پاس گل داده و به بازیکنی کلیدی در تیم ناگلسمن تبدیل خواهد شد.

سوبوسلای از رئال مادرید و بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد که به تیمی برود که شانس فیکس شدنش بیشتر شود. در سالهای اخیر لایپزیش به پرورش بازیکنانی نظیر آنخلینیو و دنی اولمو کمک کرده و حالا سوبوسلای نیز امیدوار است که در این تیم بدرخشد و بتواند بعد از آن به عنوان یک ستاره به یک تیم بزرگ ملحق شود.

4125