واکنش کنایه آمیز نیمار به غیبتش در لیست سه نفره بهترین‌های فیفا

واکنش کنایه آمیز نیمار به غیبتش در لیست سه نفره بهترین‌های فیفا

خبرگزاری فوتبالی - سه نامزد جایزه بهترین بازیکن فیفا اعلام شد که البته اعلام سه نامزد با واکنش های زیادی همراه شده است. در سالی که توپ طلا اهدا نمی شود بدون تردید جایزه بهترین های فیفا  ارزش بیشتری پیدا کرده است. لواندوفسکی، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سه نامزد کسب این جایزه هستند که البته به نظر می رسد نیمار و کیلیان امباپه دو ستاره ای هستند که از غیبت در این لیست ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، بعد از آن که فیفا لیست سه نامزد را اعلام کرد، نیمار در توییتی کنایه آمیز به غیبت خودش واکنش نشان داد. وی با کنایه نوشت:" با توجه به این که تنیس به دردم نخورد به سراغ بسکتبال رفتم." و کمی بعد نوشت:"بسکتبال را هم ترک کردم و حالا "گیمر" هستم!" 

البته این کنایه ها زمانی آغاز شد که نیمار و هموطنش تیاگو سیلوا از تیم برتر سال از نگاه فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال خط خوردند. هر دو بازیکن خط خوردند و در این مورد شوخی کردند. این مدافع نوشته بود:" نیمار احتمالا در لیست بهترین های بسکتبال در کنار لبران جیمز، آنتونی دیویس و سایرین قرار دارد." و نیمار در جوابش نوشت:" من را جذب کردند!" کمی بعد نیمار هم در کنایه به غیبت تیاگو سیلوا نوشت:" حداقل این که تو در فینال رولان گاروس بازی کردی!"

قطعا عجیب است که پی اس جی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد در میان هیچ کدام از 9 نامزد بهترین بازیکن، بهترین مربی و بهترین دروازه بان سال فیفا نماینده ای ندارند. در نقطه مقابل بایرن مونیخ با حضور لواندوفسکی، نویر و هانسی فلیک شرایط بهتری دارد. 

نیمار که در سال 2017 به خاطر عملکردش در بارسلونا در رده بندی بهترین بازیکن سال در رتبه سوم قرار گرفته بود در فصل 20-2019 در 27 بازی با پیراهن پی اس جی 19 گل زده بود. او در چمپیونزلیگ نیز با سه گل و چهار پاس گل در فصل گذشته درخشید و در سال جدید نیز با 9 گل در 11 بازی لیگ فرانسه و شش گل در شش بازی لیگ فرانسه خوش درخشیده است.

4125