اولین آهنگ پیتر چک منتشر شد

اولین آهنگ پیتر چک منتشر شد

خبرگزاری فوتبالی – اولین آهنگ پیتر چک رسما پخش شد که البته او تنها در این ترک نوازندگی کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیتر چک که پیشتر با انتشار ویدیوهایی از تمرین درام‌زنی در فضای مجازی از علاقه اش به موسقی رونمایی کرده بود این بار با همکاری گرت آینسورث (بازیکن و مربی سابق فوتبال انگلیس) یک آهنگ تولید و آن را پخش کرده است. البته پیتر چک در این آهنگ آواز نخوانده و صدایی از او وجود ندارد. او تنها ساز درام را در تک آهنگ جدیدی که پخش کرده نوازندگی کرده است. نام این ترک «Drawing Straws» است که سبکی تقیبا مشابه کارهای راک اند رول سال‌های دور دارد.

این آهنگ توسط شخصی به نام یان ویلز ساخته شده که پیشتر یک آهنگ هم برای دیدیه دروگبا و مایکل اسین ساخته بود که حالتی رسمی نداشت و در کمپین‌ها استفاده شد اما آهنگی که چک در آن حضور دارد، به فروش می‌رسد و قرار است تمام عواید فروش آن به خیریه برسد.

اولین آهنگ پیتر چک منتشر شد

خواننده این کار، آینسورث ۴۷ ساله هم اکنون به عنوان سرمربی تیم ویکامبی واندرز در دسته‌های پایین فوتبال انگلیس به فعالیت می‌پردازد. کاپیتان تیم او، مت بلومفیلد هم در تمرینات و بازی‌ها از کلاهی مانند کلاه پیتر چک استفاده می‌کند. آینسورث به شدت موافق قوانین محدود کنده سرزنی در دنیای فوتبال است و احتمالا به همین دلیل کاپتیان تیمش از کلاه‌های خاص استفاده می‌کند.

گفتنی است پیتر چک سال‌ها پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه جمجه مجبور شد از کلاه‌های خاص در بازی‌ها و تمرینات استفاده کند.

1101