کسیه: میلان تسلیم نمی‌شود

کسیه: میلان تسلیم نمی‌شود

خبرگزاری فوتبالی – فرانک کسیه، هافبک تیم میلان پس از تساوی شب گذشته مقابل پارما اعلام کرده میلان هیچ وقت تسلیم نمی‌شود. او البته از نمایش هم تیمی‌هایش هم راضی نیست و اعلام کرده خوب است که در شبی که همه چیز خوب پیش نرفت، آن‌ها شکست نخوردند و با یک امتیاز زمین را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی، فرانک کسیه پس از پایان دیدار مقابل پارما به خبرنگاران گفته: بابت کسب یک امتیاز راضی نیستیم زیرا می‌خواستیم برنده شویم و تا لحظه آخر برای برد جنگیدیم. مهم بود که شکست نخوریم مخصوصا در شبی شبیه به شب گذشته که همه چیز اشتباه پیش رفت اما به خوبی توانستیم واکنش نشان دهیم. خوب است که بازی‌ها را واگذار نمی‌کنیم و می‌خواهیم پیش برویم. حتی پس از تساوی هم می‌خواستیم برنده شویم.

فرانک کسیه فصل گذشته در آستانه جدایی از میلان بود اما حالا جایگاه خوبی در ترکیب اصلی قرمز و مشکی پوشان پیدا کرده است. او در ادامه صحبت‌هایش گفته: چیزی که اتفاق افتاد این بود که یک مربی جدید آمد و بازیکنانی جدید آورد.مربی اتحاد خوبی در تیم ایجاد کرد. هرگز نمی‌خواستم باشگاه را ترک کنم و هیچ‌کس در باشگاه هم از من درخواست نکرد تا جدا شوم. من اینجا هستم و قرارداد دارم. می‌خواهم تا انتهای مسیر بمانم. در میلان خوشحالم و می‌خواهیم برنده چیزهای مهمی باشیم.

1101