عکس؛ سر و وضع و اتاق محقر نیمار در کودکی

عکس؛ سر و وضع و اتاق محقر نیمار در کودکی

خبرگزاری فوتبالی - نیمار جونیور در این روز ها تبدیل به یکی از پردرآمد ترین و ثروتمند ترین بازیکنان در فوتبال جهان شده است، اما او در کودکی اوضاع کاملا متفاوتی را داشت چرا که خانواده‌ی او از یک طبقه‌ی نسبتا فقیر بود و نیمار در فضای طبقات متوسط رو به بالای جامعه‌ی برزیل رشد نکرده است. او با توجه به استعدادی که در فوتبال داشت توانست به شهرت و ثروت برسد و راهی فوتبال اروپا شود و اکنون در پاریسن ژرمن درآمد بسیار بالایی را دریافت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور کودکی خود را در برزیل سپری کرده است. اولین باشگاه اروپایی او بارسلونا بود که ستاره برزیلی در تابستان 2013 از سانتوس راهی آن شد و پس از 4 سال حضور در جمع آبی و اناری پوشان به پاریسن ژرمن پیوست. او در کودکی توسط پدرش به زمین‌های فوتبالی که در محله‌شان در برزیل وجود داشت برده می‌شد. نیمار در خانه هم هر از گاهی اصطلاحا به توپ‌بازی مشغول می‌شد، هر چند که او یک کنسول ساده‌ هم برای بازی داشت.

نیمار

نیمار اکنون ثروت زیادی دارد و به عنوان یک ستاره‌ی جهانی در حوزه فوتبال شناخته می‌شود اما شرایط کودکی او بسیار متفاوت بود. نیمار در زندگی کنونی‌اش حاشیه های زیادی دارد و بسیاری معتقدند که نیمار اگر این حاشیه‌ها را نداشت، می‌توانست تا مرز تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان پیش برود.

1470